k navigaci k navigaci (produkty)

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Všeobecná ustanovení
a) Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele a vztahuje se na zboží, u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").
b) Na kupujícího, který není spotřebitelem, může prodávající aplikovat přiměřeně tento reklamační řád, jinak se práva plynoucí z odpovědnosti za vady řídí uzavřenou smlouvou a obchodním zákoníkem.
c) Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží i jako dodací a záruční list, pokud tento není přibalený a potvrzený u zboží již od výrobce. Datum spotřeby je uvedeno na výrobcích.

2. Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Shodou s kupní smlouvou se pak rozumí zejména, že prodávaná věc je bez vad a že má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, dále že odpovídá požadavkům právních předpisů a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

3. Záruční podmínky
Délka záruky je uvedena v prodejním dokladu a začíná se počítat ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. Je-li na prodávané věci vyznačena v souladu s právními předpisy lhůta k použití věci (např. potraviny), skončí záruční doba uplynutím této lhůty. Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, pokud nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením, běžným opotřebením nebo vyšší mocí (např. živelné události).
V případě reklamace nás nejprve informujte na e-mail reklamace@globalcare.cz, případně nás o reklamaci informujte telefonicky 604 586 282 (a následně zašlete reklamaci písemně na uvedenou emailovou adresu), obratem od nás dostanete upřesňující informace a konkrétní instrukce jak dále postupovat, zejména pak, do kterého servisního střediska se bude konkrétní produkt odesílat. Toto je pro rychlé vyřízení reklamace nezbytné. Reklamované zboží se zasílá ve většině případů přímo do servisních středisek, které nemají adresu shodnou s adresou eshopu.
V e-mailu uveďte:
a) co nejvýstižnější popis závad a jejich projevů,
b) pokud možno i číslo objednávky (faktury), které je zasíláno společně s potvrzením objednávky v informačním e-mailu při objednání zboží a nebo je uvedeno ve výpisu objednávek na www.GlobalCare.cz po přihlášení. Reklamované zboží se poté zasílá buď na adresu prodávajícího: Martin Číhal, Jaroměřice 394, 56944 Jaroměřice a to poštou (služba obchodní balík) nebo na adresu, kterou prodávající určí (např. servisní středisko pro daný produkt). Zboží zaslané na dobírku nebude přijato; doporučujeme balík pojistit. K reklamovanému zboží by měl kupující přiložit kopii faktury nebo záruční list, případně prokázat existenci smlouvy jiným vhodným způsobem. Dále je nutné přiložit podrobný popis závady. Pokud se závada nevyskytuje trvale, je nutné uvést i podmínky, za kterých se projevuje. Reklamované zboží musí být ve vhodném obalu, aby nehrozilo jeho poškození při přepravě.

4. Povinnosti prodávajícího
a) O reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do tří pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku, potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající o výsledku vyrozumí kupujícího formou elektronické pošty, pokud se strany nedohodnou jinak. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečných odkladů a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou jinak.
b) Prodávající je povinen vydat kupujícímu reklamační protokol, který obsahuje informace o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje, a dále je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

5. Práva plynoucí ze záruky
a) Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu odstranit.
Je-li to vzhledem k povaze vady úměrné, může kupující požadovat výměnu výrobku, nebo týká-li se vada jen součásti výrobku, výměnu součásti.
Požádá-li kupující o výměnu výrobku a je to úměrné vzhledem k povaze vady, avšak z objektivních důvodů takový postup není možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny výrobku nebo od smlouvy odstoupit.
b) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby výrobek mohl být řádně užíván, má kupující právo na výměnu výrobku nebo má právo od smlouvy odstoupit.
c) Jde-li o vady odstranitelné, avšak kupující nemůže výrobek řádně užívat pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad, má kupující nárok na výměnu výrobku nebo má právo od smlouvy odstoupit.
d) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která nebrání řádnému užívání výrobku, má kupující právo na výměnu výrobku, přiměřenou slevu z ceny výrobku nebo může od smlouvy odstoupit.


6. Definice některých pojmů reklamačního řízení

Přiměřenou slevou z ceny výrobku se rozumí sleva, která procentuálně odpovídá snížení užitné hodnoty výrobku v důsledku vady.

Odstoupení od smlouvy je úkon kupujícího, v jehož důsledku smlouva zaniká a kupující má nárok na vrácení plné kupní ceny oproti vrácení výrobku.

Výměnou výrobku se rozumí poskytnutí nového totožného výrobku odpovídajícího kupní smlouvě oproti vrácení původního výrobku kupujícím.

Úměrnost požadavku na výměnu výrobku se posuzuje vzhledem k povaze vady, a její závažnosti, a to v poměru k hodnotě celé věci.

Právo volby je možnost kupujícího zvolit některý z nároků, které jsou dány pro konkrétní druh vady (oprava, sleva, výměna výrobku, odstoupení od smlouvy),

přičemž jakmile kupující volbu závazně učiní, nemůže ji jednostranně změnit.

Opětovným vyskytnutím vady po opravě se rozumí situace, kdy se u výrobku potřetí vyskytne shodná vada, na níž se vztahuje záruka.

Větším počtem vad se rozumí situace, kdy se u výrobku vyskytnou nezávisle na sobě tři různé vady, na něž se vztahuje záruka.

5. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. 1. 2010
Změny reklamačního řádu jsou vyhrazeny.


Zákazník


Hledat dle značky

Nejprodávanější

Ionic-Care Triton X6 - čistička vzduchu - stříbrná

Ionic-Care Triton X6 - čistička vzduchu - stříbrná

Ionic-Care Triton X6 - čistička vzduchu s ionizátorem. 3 stupně výkonu. Barva stříbrná.
Navíc dárek a bonus za 1Kč.


3 490 Kč

Ionic-Care Triton X6 - čistička vzduchu - černá

Ionic-Care Triton X6 - čistička vzduchu - černá

Ionic-Care Triton X6 - čistička vzduchu s ionizátorem. 3 stupně výkonu. Barva černá.
Navíc dárek a bonus za 1Kč.


3 490 Kč

Ionic-Care Triton X6 - čistička vzduchu - stříbrná - akční set 2 ks

Ionic-Care Triton X6 - čistička vzduchu - stříbrná - akční set 2 ks

Akční set Ionic-Care Triton X6 - 2 ks barva stříbrná.
Akční set.
Navíc dárek a bonus za 1Kč. 


6 580 Kč

RA-VIT - vitaminový a enzymový přípravek 500ml - TrioPack

RA-VIT - vitaminový a enzymový přípravek 500ml - TrioPack

Kombinovaný vitaminový a enzymový přípravek RAVIT - 500ml - TrioPack.


1 370 Kč

Našli jste jinde lepší cenu?

Neváhejte nás kontaktovat

Vyhodnotíme Váš požadavek a sdělíme obratem naši nabídku

obchod@globalcare.cz
ICQ: 378 825 739

+420 604 586 282



Doporučujeme

Winix WAC-U300 - čistička vzduchu

Winix WAC-U300 - čistička vzduchu

Winix WAC-U300 - designová čistička vzduchu, pro domácnosti i kanceláře. Vysoký výkon.
Navíc bonus za 1Kč.  


8 190 Kč

Winix HR1000 - čistička vzduchu

Winix HR1000 - čistička vzduchu

Winix HR1000 - chytrá smart čistička vzduchu, pro domácnosti i kanceláře. Vysoký výkon. 
Navíc bonus za 1Kč. 
 


11 490 Kč

Winix WAC-P450 - čistička vzduchu

Winix WAC-P450 - čistička vzduchu

Winix WAC-P450 - designová čistička vzduchu, pro domácnosti i kanceláře. Vysoký výkon. 
Filtry zdarma a bonus za 1Kč. 


9 490 Kč

Hledat dle značky